søndag 22. august 2010

Trønderhelga..

Ja da var "sesongen" over, og siste agilitykonkurransen var over.

Dag 1. Hun startet faktisk ganske bra og virket på, men resten gikk ikke veldig bra. Treg hund som ikke ville leke eller jobbe, tror ikke hun er helt komfortabel med situasjonen enda. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når hun blir slik...

Dag 2. første og andre gikk veldig bra! På andre løpet LEKTE hun på starten og da hadde hun bra fart, kokte litt mye. Men heller det enn at hun ikke går! Det ble disk på alle løp, men jeg var bare glad når hun gikk på ;)

På siste lag løpe, tror jeg at hun ikke fikk nok oppvarming, Og var ikke på. Første hindrene gikk bra på så stoppet hun på bommen :( og ble treg.. Mulig det var for at jeg kom for langt fra henne for å rekk et framforbytte..

Mye å trene på i vinter i allefall ;)

Men jeg tror noe av grunnen til at hun har vært så rar i det siste er at hun er inne i en "fryktperiode" evt at det er løpetid på gang, for hun har vært litt sånn hjemme og på tur å. Så vi får se om det går seg til.

Må bli flinkere og miljøtrene henne på steder der det er mye folk og hunder og mye som skjer.

Fikk en flott treningsbok av Eirin som vi skal begynne og bruke =)

I morgen er det canis kurs og vi burde trent mer til det : /

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar