torsdag 12. august 2010

Miljøtrening

I dag var Linda med hunder og jeg der konken skal være og gikk en runde rundt, bade fikk hundene å. Reiki er ikke noe svømmer enda, men har blitt tøffere ;)

Det lekte hundene og hadde det topp, Jeg og Reiki leke også litt dralek, gikk topp =)
Så dro vi bort til ekra banen for å teste en liten kombinasjon, da begynte "morroa"! Reiki lekte faktisk passe bra, men da jeg skulle starte henne gikk hun og satte seg under benken der Linda satt =( og ville ikke mer...
Da bare satte jeg henne i bila, tok henne ut litt senere og prøvde å lek. Hun var litt med, men ikke i nærheten av det jeg vil ha..

Når vi kom hjem kom hun med leker og ville leke, så det er ikke det at hun ikke vil.

Det kan ikke være for at hun er usikker heller, hun har jo vært på ekra 1000 ganger! Og det var jo bare gaya det og hun kjenner hun jo godt..

VANSKELIG!

Det er etter vi kom fra åreturen hun har blitt sånn, vi har kun hatt et fåtall gode treninger etter det. Men aner ikke hva som har gjort at hun er sånn.

Vi skal på kurs til helga og onsdag, kan ikke si jeg gleder meg : /

Skal prøve og jobbe litt med dogge zen og godbiter framover for så å bygge opp leken etter konken, men skal prøve og trene minst mulig! Og la henne kjede seg MAX =)

Håper dette løser seg FORT!

Jeg og Robin var¨på sykkeltur, flinkis han. Men tror jeg kjørte han litt hardt, for han var sikkelig sliten når vi kom hjem.

Jaja, ikke så lystig i dag, men håper morgendagen blir bedre =) Men bortsett fra treninger og lek så er Reiki sitt vanlige jeg, snill og go!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar